czwartek, 27 maja 2021

GOŚCINNIE Kasia- Zebra SCRAP & FASHION

 Z ogromną radością prezentujemy Wam dzisiaj kolejną, wspaniałą gościnna inspirację.

Dziś na Tekturkowym blogu Kasia-  Zebra SCRAP & FASHION
Zwyciężczyni naszego  wyzwania.- MAPKA.


"Witam. 
Mam na imię Kasia. Scrapbooking to moje hobby od ponad roku. 
W tym czasie zdążyłam pokochać papier i wszystko co z niego się da stworzyć.
Sama tworzę prace zazwyczaj lekko romantyczne i pastelowe. 
Od niedawna eksperymentuję z kolorem ciut mocniejszym na swoich pracach.
Jeśli chcecie zobaczyć co ja robię i jak mi to wychodzi to zapraszam na moją stronę
Na mój gościnny występ w Tekturkowie przygotowałam pracę
 z kolekcji Romantic Soul od Scrapboys.
W centrum kartki znajduje się shaker ozdobiony piękna koroneczką z Tekturkowa..
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do obejrzenia pięknej karteczki.
Katarzyna Hajduk "





Dziękujemy Kasiu, Twoja praca jest niesamowita! Jest nam bardzo miło, że wzięłaś udział w gościnnym występie <3
Wszystkich Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie,
które znajdziecie na blogu :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz