niedziela, 29 sierpnia 2021

Gościnnie- Klaudia

 Witajcie kochani! Dzisiaj gościnnie występuje dla Was Klaudia z Flamingo Scrapbooking. Jest to dla nas wyjątkowa inspiracja gościnna, gdyż Klaudia była naszym członkiem Design Team, i jest nam bardzo bliska Tekturkowemu sercu  :D




"Witajcie kochani!
Jest mi bardzo miło, że mogę zainspirować Was na blogu Tekturkowo.
Mam na imię Klaudia i spotkacie mnie w sieci jako Flamingo Scrapbooking - https://www.facebook.com/flamingoscrapbooking


Jako moją inspirację przygotowałam exploding box ślubny. Ozdobiłam go papierami ScrapBoys z kolekcji Flower Dreams, którą również znajdziecie w sklepie Tekturkowo.
Na ściankach boxa znajdują się tekturki NA PRZYSZŁOŚĆ, NA NOWY DOM, NA SZCZĘŚCIE, NA PODRÓŻE. Bardzo lubię z nich korzystać bo "robią robotę". Nie trzeba wiele ozdabiać pudełka aby wyglądało efektownie :)
Na środku umieściłam małą torebeczkę na pieniądze oraz śliczną parę młodą, którą otrzymałam w gratisie :)
Mam nadzieję, że inspiracja Wam się spodoba.
Pozdrawiam Was serdecznie, Klaudia."

Użyte produkty:
 









Dziękujemy Klaudio za udział w zabawie i przepiękną inspirację!
Wszystkich Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie,
które znajdziecie na blogu :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz