sobota, 30 października 2021

Gościnnie Monika - MooMika Card

  Witajcie!

Dziś na Tekturkowym blogu swoją  gościnną inspirację
 prezentuje Monika - MooMika Card
zwyciężczyni naszego wrześniowego wyzwania.




"Witam Was bardzo serdecznie i jest mi niezmiernie miło, że mogę przedstawić swoją pracę jako gościnna projektantka na Tekturkowym blogu.
Mam na imię Monika, scrapbooking to moja wielka pasja i sposób na odreagowanie po pracy - pracownia to taka moja oaza spokoju - gdzie się relaksuje i odpoczywam, to tam powstają moje dzieła - głównie kartki i inne formy z papieru, jak również projekty mixmediowe - kto chce podejrzec co tworzę zapraszam - Fb https://www.facebook.com/M.MikaCard/


Na moją dzisiejszą inspirację właśnie przygotowałam projekt mixmediowy na bazie serca, jako podkreślenie kobiecości i dodanie wiary w siebie osobie, która go otrzyma.
Zastosowałam tu techniki łączone - papier i farby - głównie akrylowe, trochę pasty modelującej, całość jest w dość ciemnych kolorach w połączeniu ze złotem.

Bardzo dziękuję za uwagę i możliwość zaprezentowania mojej pracy, pozdrawiam!
Monika"




Użyte produkty:



Dziękujemy Moniko za cudowną i niesamowitą inspiracje!
Wszystkich Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie,
które znajdziecie na blogu :)

Pozdrawiam!










1 komentarz: