sobota, 18 grudnia 2021

Gościnnie Monika- BAJECZNE ŻYCZENIA

   Witajcie!

Dziś na Tekturkowym blogu swoją  gościnną inspirację
 prezentuje Monika - Bajeczne Życzenia
zwyciężczyni naszego BINGOWEGO wyzwania.


"Witam wszystkich!
To dla mnie wielkie wyróżnienie, że mogłam dla Was przygotować inspirację.
Nazywam się Monika i tworzę pod nazwą Bajeczne życzenia.
Od zawsze tworzyłam różne ręcznie robione prezenty dla najbliższych, co sprawiało mi wielką frajdę. Dopiero 2 lata temu odkryłam scrapbooking i wtedy zaczęła się moja wielka przygoda z tym hobby.

Moje prace znajdziecie na Facebooku oraz Instagramie.

Święta już lada moment, a ja chwilowo wybiegłam w przyszłość do kolejnego święta i przygotowałam pudełeczko na łakocie z okazji Dnia Babci. Pudełko czekoladek ma dość nietypowy kształt dlatego bazę stworzyłam sama. W tej pracy nie mogło zabraknąć tekturkowego napisu "Kochanej BABCI" oraz kompozycji kwiatowej wzbogaconej o moje ulubione tekturkowe gałązki z listkami."






Użyte produkty:
 




Dziękujemy Moniko, ta praca niezwykle nas urzekła! Jesteśmy nią oczarowani! 
Wszystkich Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie,
które znajdziecie na blogu :)

Pozdrawiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz