niedziela, 20 marca 2022

Gościnnie- WANDA BORYS

 Prezentujemy Wam dzisiaj kolejną, wspaniałą gościnna inspirację.
Dziś na Tekturkowym blogu  Wanda Borys
Zwyciężczyni naszego  wyzwania.


"Witam! Nazywam się Wanda. Moją przygodę z scrapbookingiem rozpoczęłam w 2010r. Jestem osobą o wielu pasjach i zainteresowaniach, scrapbooking zajmuje w nim obecnie dominującą, choć nie jedyną rolę ... Tworzę głównie kartki, exploding boxy, albumy.
Dzisiaj, goszcząc na blogu sklepu Tekturkowo, chcę pokazać Wam kartkę, w której wykorzystałam tekturki: góry oraz cyfry. Tekturki wytuszowałam tuszem Distress Ink następnie pokryłam Glossy Accents i przykleiłam na kartkę Easel Cards.

Moje miejsce w sieci:

Pozdrawiam!"






Dziękujemy Wando za  niesamowitą inspiracje!
Wszystkich Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie,
które znajdziecie na blogu :)

Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz