czwartek, 26 maja 2022

Okienko na dzień Mamy

 Witam 

Dziś mamy szczególny dzień, najważniejsze majowe święto - Dzień Matki i dlatego też i u mnie nie mogło zabraknąć czegoś szczególnego na ten piękny dzień. Postanowiłam puścić wodze fantazji i stworzyłam okienko z widokiem na ukwiecony ogród - tak jak moja mama uwielbia. Jej wielką pasją jest ogród i prace ogrodowe. Wykorzystałam bazę hdf w kształcie okna, którą ozdobiłam papierem scrapowym, dodałam jako bazę kompozycji gałązki z hdf, na nich umieściłam kwiaty foamiranowe własnej produkcji, elementy wycięte z kolekcji oraz tekturki, które tym razem pomalowałam farbą akrylową, całość wieńczy tekturkowy napis.

 






W pracy wykorzystałam
 
 

Pozdrawiam Was serdecznie i wszystkim mamom życzę wszystkiego najlepszego.
Monika









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz