wtorek, 12 lipca 2022

Słoneczne powroty

Dzień dobry!

Witam wszystkie kreatywne dusze.

 Dziś dla mnie dzień pełen radośći i cudownych powrotów. 

Powrotu do niezwykłego grona twórczych dusz , świata cudnych tekturek. Ogromnie się cieszę, że  będę mogła Was inspirować ponownie jako projektantka Tekturkowa..

Me serce promienieje ze szczęścia, co przelało się na moją pierwszą pracę.

Przygotowałam dla was radosną kartkę, pełną słonecznych barw.

Tło kartki stworzyłam używająć jedynie tuszu.  Jest to świetna alternatywa np. gdy nie posiadamy na stanie papierów w pożądanym przez klienta kolorze. Szybki zabieg z zabarwieniem papieru tuszem, cudne Tekturkowe wianki, parę kwiatków i gotowe. 

Ahh jak ja kocham kartkowanie.
















W pracy użyłam:






Do zobaczenia











1 komentarz: