piątek, 25 listopada 2022

Gościnnie- Ania and Quilling


Witajcie!
Prezentujemy Wam kolejną, wspaniałą gościnną inspirację przygotowaną przez Anię- Ania and Quilling.
Ania już niedługo będzie naszym stałym bywalcem! Często bierze udział w wyzwaniach i za każdym razem zaskakuje nas swoimi pomysłami. 


"Witam serdecznie!

Z ogromną przyjemnością już kolejny raz gościnnie dla Was inspiruję. Rękodziełem zajmuję się od paru ładnych lat. Najpierw był quilling, ale teraz fascynuje mnie scrapbooking i mixed media, a najbardziej lubię łączyć te techniki. Jeśli chcielibyście poznać moją twórczość, to zapraszam tutaj:  BLOG oraz FACEBOOK.

Dziś przygotowałam dla Was kartkę świąteczną w tradycyjnych kolorach, jest więc czerwień, trochę zieleni i odrobina złota. Pracę ozdobiłam wiankiem z gwiazdkami zembossowanym na złoto oraz potuszowanymi gałązkami ostrokrzewu. Dodałam papierowe poinsecje i gałązki oraz koronkę. Gdzieniegdzie posypałam złotymi koralikami, a całość delikatnie pochlapałam białą farbą.

Pozdrawiam ciepło, Ania"





Materiały użyte przez Anię:
 


Dziękujemy Aniu za udział w zabawie i przepiękną inspirację!
Wszystkich Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie,
które znajdziecie na blogu :)

Pozdrawiamy, zespół Tekturkowo!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz