sobota, 31 grudnia 2022

New beginnings...

 Hej Kochani !
Nie wiem jak Wam, ale mnie ten rok zleciał szybko, bardzo szybko. A wraz z końcem tego roku kończy się również moja piękna przygoda z marką Tekturkowo - przygoda, która trwała ponad dwa lata. Przez ten czas mogłam Was inspirować swoimi pracami, mam nadzieję, że choć trochę przypadły Wam do gustu. Pisząc to, mam łzy w oczach, więc może po prostu przejdę do pracy, którą chciałabym Wam dziś pokazać. Jest nią delikatnie zmediowana okiennica HDF, do której dołożyłam tekturkowy łapacz snów. Jak widzicie jest tu naprawdę mało elementów, a mimo to praca daje fajny efekt końcowy.
Zapraszam serdecznie do oglądania zdjęć :)





Materiały ze sklepu Tekturkowo:


Pozdrawiam Was cieplutko, do zobaczenia, Magda 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz