czwartek, 16 maja 2024

Zeszyt na specjalne życzenie

 Cześć,

Dziś przychodzę, żeby Wam pokazać jaki zeszyt mogłam sobie zrobić dzięki Tekturkowo. Już dawno nie robiłam czegoś tak naprawdę dla siebie, więc nareszcie nadszedł na to czas.

Kiedyś poprosiłam szefową o stworzenie napisu na fit zeszyt, aby zmieścił się właśnie do tej cudownej ramki i oczywiście jak zawsze ekspresowo Ania zrealizowana moją prośbę. Napis potraktowałam czarnym pudrem do embossingu a sama ramkę przezroczystym oraz fioletowym. W taki sposób już nie pogubię moich ulubionych przepisów na potreningówki, a nawet miło będzie po ten zeszyt sięgnąć 😊

Jeśli i Wy macie jakieś specjalne życzenia to zgłoście się do Tekturkowo. 

Tu takie marzenia się spełniają 💜





Użyłam:


Pozdrawiam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz