niedziela, 8 grudnia 2019

Dekorowana gwiazdka HDF

Cześć kochani,
mam nadzieję, że niedziela mija Wam twórczo i przyjemnie.

Dekorujecie już mieszkania na święta? A może przygotowujecie ozdoby i prezenty? Ja jestem właśnie na etapie przygotowań i stąd moja dzisiejsza propozycja. Postanowiłam sobie, że w tym roku do prezentów dodam coś zrobionego przez siebie, jakąś świąteczną dekorację. Tym razem jest to moja ukochana gwiazdka HDF świątecznie przyozdobiona. 

Gwiazdkę przyozdobiłam papierami Craft O`Clock, pasta śniegową oraz gałązkami świątecznymi oraz mchem.




Bardzo ciekawa jestem jak Wy wykorzystujecie nasze bazy HDF. Jeśli  nie mediujecie to tak jak ja  możecie okleić bazy papierem. Zabawa świetna, a efekt super.
Chwalcie się swoimi pracami z użyciem produktów Tekturkowo na naszej grupie inspiracyjnej -> TUTAJ
Pozdrawiam serdecznie.
Wykorzystałam w swojej pracy:
    

2 komentarze: