poniedziałek, 16 grudnia 2019

Mroźny exploding box

Witajcie!

Przychodzę dziś do Was z moją kolejną, zimową inspiracją.
Tym razem jest to exploding box z kolekcji 'Cotton Winter" od ScrapBoys.

Kolory tych papierów zainspirowały mnie do stworzenia projektu w mroźnym klimacie.
Na każdej ze ścianek znajdują się białe, foamiran'owe poinsecje oraz elementy wycięte z kolekcji.
Całości dopełniają drobne, tekturkowe śnieżynki. 
W centralnym punkcie boxa ustawiłam ażurowego jelonka. 

Wieczko również przyozdobiłam białymi kwiatami oraz przepiękną, okrągłą ramką ze śnieżynkami. 
Wszysto wykończyłam pastą "Ice Effect".









Box powstał z tęsknoty za śnieżną aurą. 
Mam nadzieję, że poczujecie się zainspirowani.

Pozdrawiam serdecznie,
Monika 


Materiały, których użyłam w pracy:




2 komentarze: