piątek, 7 lutego 2020

Exploding box z shakerem 3D + kurs

Witajcie!
W miniony weekend prowadziłam bezpłatny kurs on-line w grupie 

Dziś dzielę się z Wami wynikami pracy z tego właśnie kursu :)
Jest to exploding box, który rozbudowałam o dodatkowe klapki, 
pod nimi kryją się kieszonki na pieniądze ;)
Na środku umieściłam shaker 3D, który robi niesamowite wrażenie na żywo :)
natomiast na ściankach idealnie pasujące do okazji tekturki.
(Użyte materiały znajdziecie na dole posta)
Dodałam też delikatną kompozycję kwiatową - kwiaty wykonałam z foamiranu.

Wszystkie tekturki zostały wybielone farbą.
 Pracowałam z kolekcją Mintay - "Marry Me".

Zapraszam do oglądania :)













Jeśli chcesz zobaczyć jak krok po kroku powstał ten box 
to zapraszam do grupy:
klik w obrazek:


Ze sklepu Tekturkowo użyłam:

    


Pozdrawiam Was serdecznie,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz