wtorek, 11 lutego 2020

Jednorożec czy ośmiornica ?

         Witajcie !
        Chcąc odrobinę odpocząć od vintagowych klimatów przygotowałam dla Was dziś ozdobę do pokoju dziecięcego z okazji urodzin. Całość wykonana na okrągłej bazie HDF i wykończona shakerem wykonanym przy użyciu obręczy. Kiedy zaczynałam pracę nad tą inspiracją chciałam stworzyć coś do pokoju córki, a jak wiadomo dziewczynki kochają jednorożce. Skoro miały być jednorożce to z pewnością musiał być to papier od ZoJu Design. Bazę obręczy ozdobiłam papierem, elementami do wycinania i tekturkami od TEKTURKOWO. 
Tutaj idealnie wkomponowała się chmurka z napisami. 
Kiedy podarowałam córce prezent powiedziała : " Mamo, dziękuję! Zrobiłaś mi piękną ośmiornicę."




                                                                     W pracy użyłam:

https://www.tekturkowo.pl/pl/p/BAZA-HDF-KOLO-DUZE-/844

https://www.tekturkowo.pl/pl/p/BAZA-HDF-OBRECZ-DUZA%2C-WIANEK/847


Dajcie koniecznie znać czy to bardziej jednorożec czy ośmiornica? :)
Pozdrawiam !



1 komentarz: