sobota, 5 czerwca 2021

Delikatna i romantyczna okiennica

 Cześć Kochani!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać romantyczną i subtelną kartkę okiennicę zamykaną na magnesik. Stworzyłam ją z przepięknej kwiatowej kolekcji "Raspberry Garden" od Lemoncraft. Krawędzie papieru postarzyłam i zrobiłam przeszycia. Kompozycję zbudowałam na jednym z moich ulubionych tekturkowych wianuszków- wianek 2. W pracy oprócz dodatkowych elementów z kolekcji znajdują się także moje kwiaty z foamiranu, sizal, kuleczki piaskowe, tekturkowe listki przypominające paprotki oraz pętelki z tektury. 

Dzięki napisowi "Dla Ciebie" kartka jest uniwersalna i można ją podarować na wiele okazji np. na urodziny, imieniny, rocznicę ślubu, a nawet tak po prostu obdarować nią kogoś bez okazji.

Użyte materiały:



Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz