sobota, 26 czerwca 2021

  Z ogromną radością prezentujemy Wam dzisiaj kolejną, wspaniałą gościnna inspirację.

Dziś na Tekturkowym blogu znana Wam bardzo dobrze z poprzednich edycji DT Tekturkowo, nasza kochana Justyna - u Dżastii
Zwyciężczyni naszego  wyzwania- W KRAINIE CZARÓW

"Cześć wszytskim,
Jest mi ogromnie miło, że moge się z Wami tu przywitać i zaprezentować swój sposób na wykorzystanie tekturek Tekturkowo. Przygotowałam ślubny exploding box w kolorach zieleni i złota, który ozdobiłam wyjątkowymi okrągłymi ramkami. Są cudownie delikatne i bardzo przyspieszają zrobienie takiej pamiątki. W środku zamocowalam pudełko na upominek lub dodatkowe życzenia, na którym w kwiatach ułożyłam parę młodą.
Na wieczku natomiast użyłam tekturki 3D, która tym razem została przyklejona na płasko i podklejona papierem.
Użyłam tu papierów Craft O'Clock z najnowszej kolekcji oraz zielonych Basic Craft O'Clock. "





Dziękujemy Justynko, jest nam ogromnie miło gościć Ciebie ponownie na Tekturkowo!
Wszystkich Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie,
które znajdziecie na blogu :)

Pozdrawiamy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz