niedziela, 18 lipca 2021

Gościnnie- Ania and Quilling

 Witajcie. Po raz kolejny niezmiernie serdecznie gościmy u siebie Anię z  Ania and Quilling., która po raz kolejny wygrała nasze wyzwanie :)


"Hej! Z ogromną przyjemnością kolejny raz goszczę w progach Tekturkowo. Nie będę się więc znów rozpisywać się o sobie, ale zaproszę Was  do siebie, zajrzyjcie na blog   BLOG oraz FACEBOOK.

A przychodzę do Was z inspiracją, która jak nic pasuje do aktualnej pory roku. Jest to ważka, którą stworzyłam na bazie hdf. Ozdobiłam ją papierami ScrapAndMe z kolekcji Bright&Soft, postemplowałam tuszami Distress i ułożyłam prawdziwie letnią kompozycję kwiatową. Za oczy ważki posłużyły mi kryształki w kształcie serduszek. Całość rozbieliłam białym gessem i pochlapałam."








Dziękujemy Aniu za udział w zabawie i przepiękną inspirację!
Wszystkich Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie,
które znajdziecie na blogu :)

Pozdrawiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz