środa, 21 lipca 2021

Mediowany organizer na małe bloczki

 Hej hej. 

W poniedziałek podczas live'a ozdabialiśmy organizer na małe bloczki papierów 15x15cm. Jak wspomniałam podczas transmisji, organizer świetnie sprawdza również do przechowywania masek czy większych wykrojników (pod warunkiem, że trzymacie je w opakowaniach). 


 
Do stworzenia kompozycji wykorzystałam kilka naszych tekturek oraz moje ulubione metale. Pamiętając, że organizer będzie stał w rzędzie z kolejnymi, na jednym boku zdobienia wykonałam przy użyciu szablonu/maski i pasty strukturalnej. Na drugim boku stworzyłam ciekawą kompozycję z dmuchawcami, galazkami i oknem. Chciałam uzyskać coś na kształt nocnego nieba zamkniętego za w ramach na klucz, ciesząc się spacerem po nocnej łące. 

Na zdjęciach udało mi się uchwycić wykończenie pracy opalizującym woskiem. Przy okazji wspomnę, że umówiliśmy na następny live, również mediowy :) Będziemy zdobić bazę skrzypiec, którą znajdziecie na wirtualnych półkach naszego Tekturkowego sklepu.






Materiały 
 

 


Skrzypce do następnego live'a znajdziecie tutaj :) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz