środa, 29 września 2021

Gościnnie Andżelika - Andzel Art Scrap

Prezentujemy Wam dzisiaj kolejną, wspaniałą gościnna inspirację.
Dziś na Tekturkowym blogu po raz kolejny Andżelika - Andzela Art Scrap
Zwyciężczyni naszego  wyzwania.


"Witajcie Kochani...
Jest mi ogromnie miło, że mogę tutaj gościć po raz drugi i zaprezentować swoją twórczość.

Scrapbooking jest to moja pasja która mnie pochłonęła bezgranicznie, cały czas uczę się i rozwijam .
Mam nadzieję że projekt który na dzisiaj przygotowałam Wam się spodoba.
Jest to karteczka która nawiązuje kolorystycznie do pory roku którą teraz obecnie mamy taka ,,ZŁOTA JESIEŃ '' Wykorzystałam także dary natury które sama zebrałam no i oczywiście nie mogło zabraknąć Waszej przepięknej tekturki.
Jeśli moja karteczkaa się spodobała to zapraszam do mojego Facebooka pod nazwą Andzela Art Scrap.
Pozdrawiam serdecznie! "



Dziękujemy Andżeliko za kolejną, cudowną i niesamowitą inspiracje!
Wszystkich Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie,
które znajdziecie na blogu :)

Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz