środa, 22 września 2021

Kartka z serduchem.

Witajcie!

Dziś przychodze do Was z projektem, który przysporzył mi nieco problemu. Chciałam by było interesująco i inspiryjąco. Mam nadzieję, że efekt osiągnęłam, mimo kilku turbulencji. 

A więc do rzeczy. Pewnie Wasze sprawne oczy wyatrzyły błąd w kartce. Otóż najpierw jak docinałam tło źle przyłożyłam tekturkę i musiałam docinać papier drugi raz, no cóż bywa. Drugie podejście poszło sprawnie, papier docięty prawidłowo, przyklejony, tekturka we właściwym miejscu, no niby cacy. Kompozycja przylklejona i co.........................."zonk". Jak już wykańczałam kartkę zorientowałam się, że papier jest do góry nogami. No cóż, co mogłam zamaskowałam, niszczyć było szkoda. Koncept i zamysł kartki widać więc mam nadzieję, że mi wybaczycie ten mały ale jednak widoczny błąd. 










Produkty użyte w pracy:




Dziękuję za dziś i do zobaczenia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz