wtorek, 20 września 2022

Gościnnie Edyta - Papierowa Hulka


Witajcie!
Dziś na Tekturkowym blogu swoją kolejną gościnną inspirację
 prezentuje Edyta - Papierowa Hulka.
Dziękujemy bardzo za ponowne przyjęcie zaproszenia i przesłanie wspaniałej inspiracji :)



Zobaczcie co Edyta pisze na temat swojego projektu:

Witajcie
Jakiś czas temu miałam zaszczyt wygrać w wyzwaniu na blogu Tekturkowo. W ramach nagrody mam dziś przyjemność zaprezentować swój projekt z wykorzystaniem produktu tej marki. Na pożegnanie Pani odchodzącej z firmy wykonałam komplet - kartkę w formacie A4 z miejscem na fotografię oraz wpisy koleżanek, a także pudełko na bransoletkę. Całość jest udekorowane kwiatami z foamiranu, które idealnie komponują się z delikatnym tekturkowymi gałązkami. Jak wiecie uwielbiam tekturki w swoich projektach, w wyjątkowy sposób wzbogacają pracę i pięknie podkreślają detale. Tekturkowo ma wyjątkowo fajne i kształtne tekturki, uwielbiam szczególnie ich delikatne listeczki. Jest kilka takich modeli, które po prostu mogłabym używać w każdej pracy. W tej kartce A4, a musicie wiedzieć, że w tym formacie wykonywałam kartkę po raz pierwszy, wykorzystałam gałązeczki, które należą do moich faworytów.
Mam nadzieję, że zainspiruję Was odrobinę: Pozdrawiam serdecznie:)


Będzie mi też niezmiernie miło, jeśli zechcecie odwiedzić mnie na moim blogu 
https://papierowahulka.blogspot.com/    
IG  https://www.instagram.com/papierowahulka/?hl=pl  
lub 
Fp  https://www.facebook.com/papierowahulka-101421978193862/









Dziękujemy Edyto, a Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie,
które znajdziecie na blogu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz