piątek, 30 września 2022

Gościnnie- MIROSŁAWA KRAWCZYK

Witajcie!
Dziś na Tekturkowym blogu swoją  gościnną inspirację
 prezentuje Mirosława Krawczyk, którą w scrapowym świecie znacie jako  MIROSEK
Dziękujemy bardzo za przyjęcie zaproszenia Mirko, oraz niesamowitą inspirację!



Kilka słów dla Was od Mirki:

"Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Nazywam się Mirosława Krawczyk, w świecie blogowym istnieję jako ,, mirosek,,.
Tworzę w różnych technikach rękodzielniczych tj. scrapbooking, szydełko, hafty, frywolitka, szycie ręczne i maszynowe... długo by wymieniać :) Jeśli chcielibyście dokładniej przyjrzeć się mojej twórczości to znajdziecie mnie tutaj:

Dziś zaprezentuję Wam męską kartkę w ramach gościnnej inspiracji. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam robić męskie kartki :)
W prezentowanej kartce użyłam trybików, nieodzowny atrybut męskiej kartki, kluczyk tekturkowy oraz tło romby, które pocięłam na kawałki i powtykałam w wolne miejsca. W moich pracach używam dużo tekturek, lubię ich naturalny kolor i ten cudny zapach laserowo ciętej beermaty.
Inspirujcie się !!! Z czasem zobaczycie, że kartki męskie same się tworzą :)
Pozdrawiam Mireczka - mirosek."




Dziękujemy Mireczko za niesamowitą pracę,
a Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie,
które znajdziecie na blogu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz