niedziela, 16 października 2022

ATC na Halloween

Witajcie!

Dzisiaj będzie nietypowo. Zbliża się święto duchów, zwane Halloween i z tej okazji przygotowałam dla Was zestaw kart ATC. Nie wiem czy każdy z Was spotkał się z tym małym kartonikiem, którym twórcy wymieniają się na zlotach i przy okazji innych akcji. Ja bardzo polubiłam ich tworzenie, więc postanowiłam dzisiaj tę formę troszkę przybliżyć. Moje karty, poza naszymi tekturkami, mają dodatek miki nałożonej przez maskę, wosków oraz stempli.
I w rzeczywistości mienią się bardziej niż na zdjęciach.

A jeśli macie ochotę - to pierwsze osoby, które się zgłoszą - otrzymają ode mnie jedno z tych ATC :)





Użyte materiały:

 

Dziękuję za Waszą obecność i życzę wszystkim Straaasznie twórczego dnia!

Gosia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz