piątek, 21 października 2022

Gościnnie- Asia Kowalska

Witajcie!
Dziś na Tekturkowym blogu swoją  debiutancką, pierwszą gościnną inspirację
 prezentuje Asia Kowalska, którą znacie lub poznacie jako NA KRZYWYM STOLE.
Asiu, dziękujemy za cudowna inspirację!

Kilka słów dla Was od Asi:


"Dzień dobry, dzień dobry!
Mam na imię Asia i tworzę "Na Krzywym Stole". Marzy mi się jednak pełnowymiarowe biurko, bo w 90% zamieniam mój maleńki stolik na podłogę ;) Moje scrapowe życie zaczęło się ... w przedszkolu. Nie oszukujmy się: każdy z nas jakąś laurkę zrobił. Nawet kwiaty były ręcznie robione ... z obierków po temperowaniu kredek. Potem było długo, długo nic, aż nastał majowy weekend 2016 roku. Gapiłam się w ekran monitora nie wiedząc na co patrzę, ale wiedziałam, że to jest to i też tak chcę ;) No i tak już zostało :) Cały czas się uczę i jeszcze długa droga przede mną, ale każde wyróżnienie dodaje skrzydeł :)

Dziś przychodzę do Was z kartką na 80 Urodziny dla wyjątkowej Solenizantki. Kartka z ręcznie wykonanymi kwiatami, w pięknych jesiennych kolorach i przecudowną tekturką, która robi całą robotę. Często tekturki embossuję, ale tą zostawiłam naturalną. Mam nadzieję, że praca spodoba się i Wam i Solenizantce. Spójrzcie w okno, uśmiechnijcie się ... czyż to nie cudowny dzień?

Jeżeli spodobała się Wam moja inspiracja to zapraszam do mnie. Jakoś się pomieścimy przy krzywym stole: FACEBOOK- NA KRZYWYM STOLE

Dobrego dnia :) Asia"




Cudowna praca prawda? My jesteśmy zakochani! Asiu jesteś niesamowita!
A Was wszystkich zapraszamy do obecnej zabawy na naszym blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz