czwartek, 26 stycznia 2023

Gościnnie- Agnieszka Wstążka i Papierem

Witajcie!
Prezentujemy Wam kolejną, wspaniałą gościnną inspirację przygotowaną przez Agnieszkę - Wstażką i Papierem! Aga zapisała się w naszych sercach swoją utalentowaną i kreatywną duszą, gdyż była w naszym zespole projektowym :) Teraz bierze udział w wyzwaniach, to niesamowicie miłe!
"Witajcie!
Ślicznie dziękuję za zaproszenie.
Miło mi bardzo wrócić tu do Was tym razem z gościnną inspiracją.
Mam na imię Agnieszka a moja rękodzielnicza przygoda zaczęła się od quillingu, który z czasem zaczęłam łaczyć z różnymi przydasiami i tak to jakoś się rozkręciło.
Moje miesca w sieci to:

Najwięcej robię kartek w formacie DL, ale tym razem zrobiłam coś innego. Ponieważ niedawno był Dzień Babci i Dziadka to przedstawiam Wam dekorację na bazie HDF na której odwrocie można wkleić życzenia.
Serdecznie dziękuję za zaproszenie!

Agnieszka"





Materiały użyte przez Agnieszkę:
 



Agnieszko jest nam ogromnie miło gościć Cię u nas!

Zespół Tekturkowo!


4 komentarze: