piątek, 13 stycznia 2023

Live z Moniką - mediowe tagi dla dziadków

 Witam was bardzo serdecznie

Najważniejsze święto styczniowe zbliża się wielkimi krokami, dzień Babci i Dziadka już za parę dni, więc warto przyspieszyć ruchy z zakupem prezentów i upominków. Kto był na naszym spotkaniu w środę ten wie, że ja jeszcze tego tematu nie ogarnęłam. Jeszcze wszystko przede mną - jako dodatek do tych wpomnianych upominków zrobiłam mediowe tagi na naszych bazach z hdf w wersji damskiej i męskiej. Po skończeniu dodałam jeszcze perełki, wstążki i napis na folii jako dopełnienie całości. 










W pracy wykorzystałam:


  
 
 

Mam nadzieję, że mój debiut livowy uważacie za udany i chętnie zasiądziecie na kolejny w przyszłym miesiącu.
Pozdrawiam
Monika











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz