poniedziałek, 31 lipca 2023

Gościnnie- Agnieszka

  Witajcie!

Przedstawiamy Wam dzisiaj debiutancką inspirację w ramach wygranego wyzwania, wykonaną przez


"Cześć :)
Mam na imię Agnieszka i jest mi bardzo miło, że mogę Wam dzisiaj pokazać moją gościnną inspirację dla Tekturkowo. Swoją przygodę ze scrapbookingiem zaczęłam parę lat temu. Bardzo lubię robić kartki czy exploding boxy. W ostatnim czasie próbuję także innych form, dlatego w ramach inspiracji przygotowałam drewniane pudełko. Szkatułkę pomalowałam białym gessem i okleiłam papierem scrapowym. Głównym elementem mojej kompozycji jest tekturka okna, którą wyembossowałam na biało. Dodałam do tego wycięte grafiki, własnoręcznie robione kwiaty i tekturkowe gałązki z kwiatami oraz okolicznościowy napis. W środku pudełka umieściłam tekturkę z napisem."





Materiały użyte w pracy:
 
 
 


Dziękujemy Agnieszko, za wspaniałą inspirację!
Wszystkich Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie, które znajdziecie na blogu :)


Pozdrawiamy, zespół Tekturkowo!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz