wtorek, 11 lipca 2023

Pudełeczko z okazji Chrztu Świętego

 Witajcie kochani.

Mam dzisiaj dla Was inspirację z okazji Chrztu Świętego. 
To miało być coś wyjątkowego, od babci dla wnuczki. 
Babcia była zachwycona, ja nieskromnie muszę się przyznać, 
że też jestem wyjątkowo dumna z tej pracy. 
Tekturki zdecydowanie nadały jej charakteru.
 Znajdziecie ich w moim boxie naprawdę sporo. 
 
Wieczko zdobi kompozycja z aniołkiem umieszczonym w okrągłej ramce,
 dodatkowo znalazł się tutaj mój ulubiony okrągły napis.
W środku na jednej ze ścianek zrobiłam tematyczną kompozycję że świecą i gołębiem
przeciwległą ozdobiłam grawerowanym napisem.
 Do kompletu powstało również nosidełko, na którym również znalazł się tekturkowy napis.












Użyte tekturki:

 

Pozdrawiam Was serdecznie! 


 

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz