wtorek, 16 stycznia 2024

Dla dziadków w stylu vintage

Cześć,
Witam się z wami dziś moim pierwszym postem w zespole DT Tekturkowo. Bardzo się cieszę, że po dłuższej nieobecności mogę znów tu być i dzielić się swoimi pomysłami na wykorzystanie tekturek.
Tym razem mam bardzo prosty pomysł na karteczki laurki dla dziadków, z wykorzystaniem ramek i napisów. Pięknie ażurowo zdobione ramki w idealnej wielkości do kartek kwadratowych (u mnie wielości 14,5 cm), stanowią niepowtarzalną ozdobę i zwracają uwagę. Uzupełniają użyte tu papiery vintage. Dodatkowo przykleiłam kilka elementów z wycinanek, a całość wykończyłam napisem. W taki sposób powstały przestrzenne karteczki które bez problemu zmieszczą się do koperty.
Pokażcie koniecznie swoje prace jeśli kogoś udało mi się zainspirować.

Użyłam tekturek:




Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz: