środa, 31 stycznia 2024

GOŚCINNIE- Agnieszka- Kwiatkosia HandMade

 Prezentujemy Wam dzisiaj niezwykłą i wspaniałą gościnną inspirację.
Dziś na Tekturkowym blogu  Agnieszka- Kwiatkosia hand made



"Cześć! Mam na imię Agnieszka i jestem scrapującą fizjoterapeutką :) Rękodziełem zajmuję się od kilkunastu lat. Zaczynałam od decoupagu, potem było trochę szydełka, trochę haftu krzyżykowego, papierowej wikliny... moje serce skradł jednak ostatecznie scrapbooking :) Wykonuję różne kartki okolicznościowe, albumy, ale chyba największą radość sprawia mi tworzenie exploding boxów. Scrapowanie to moja odskocznia od codzienności i sposób na relaks po pracy. W sieci możecie mnie znaleźć jako kwiatkosia hand made. Działam również na:
 Serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia moich mediów społecznościowych :)

Dziś chciałabym Was zainspirować do wykonania męskiej kartki urodzinowej w formacie DL. Kartka idealnie mieści się do koperty. Mateusz, dla którego przygotowałam poniższą kartkę, to fan motocykli, dlatego w pracy użyłam świetnej tekturki URODZINOWY MOTOR , którą powoskowałam miedzianym woskiem. Do męskich prac super nadają się również trybiki, wykorzystałam więc także tekturkę MAŁE TŁO ZĘBATKI, które zostały również lekko powoskowane, a także potuszowane. Całości dopełniły wycięte grafiki oraz napis. Taka personalizowana kartka na pewno będzie wspaniałą pamiątką. Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do wykonania podobnej pracy!

Dziękuję za wyróżnienie w #43 Wyzwaniu oraz możliwość wystąpienia na blogu Tekturkowo jako Gościnna Pojektantka. Pozdrawiam Was serdecznie!

Pozdrawiam
Agnieszka Kozicka"
 








Dziękujemy Agnieszko za męską inspiracje.
Wszystkich Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie,
które znajdziecie na blogu :)

Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz