piątek, 12 kwietnia 2024

Gościnnie- Italia In The Wonderland

  Witajcie!

Zapraszamy Was na kolejną gościnną inspirację od  Italia- Italia In The Wonderland

Tu Italia. 😏

Moja dzisiejsza inspiracja, to czekoladownik na czekoladę Ritter. 😁
Zrobiłam go z myślą o scrapciółce, która pija kawę dla samego smaku, interesuje się umysłami morderców i ma podobnego psa jak na grafice. 🥰
[Jakby ktoś zastanawiał się nad poprawnością zdania na bluzie, to ja to widzę i mi nie przeszkadza. 😅]
Zależało mi na tym, aby ta praca była czarno-biała, chciałam tymi kolorami nawiązać do grafiki kobiety... 🖤 v 🤍
I żeby miała paski, bo lubimy paski. 😎

Ramkę pomalowałam czarnym markerem alkoholowym, a listki zembossowałam na biało.

Materiały użyte w pracy:
 


Dziękujemy Italia, za wspaniałą inspirację!
Wszystkich Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie, które znajdziecie na blogu :)


Pozdrawiamy, zespół Tekturkowo!


1 komentarz: