sobota, 27 kwietnia 2024

Leśna latarenka

Cześć!
Za mną spontaniczny live dla Tekturkowo, na którym męczyłam się ze złożeniem tej latarenki :P
Ponieważ bazę pomalowałam sobie wcześniej, to farba nico zmniejszyła wszystkie rowki, które ułatwiają złożenie formy 3D. Można oczywiście bazę najpierw złożyć, a potem pomalować, ale malowanie zajęłoby zdecydowanie za dużo czasu, aby robić to podczas live'a ;)

Postawiłam na białą bazę, którą delikatnie pociągnęłam zielonym woskiem. Udekorowałam ją głownie mchem, kwiatami, suszem i metalowymi zawieszkami.

W głosowaniu na moim Instagramie zdecydowaliście, żeby dokleić kalkę i w ten sposób przypomina lampion. Podczas live'a nie mogłam się zdecydować, więc cieszę się, że wzięliście udział w ankiecie. Dołożyłam jeszcze trochę mchu i tadam! Tak prezentuje się już latarenka po doklejeniu kalki.








Użyłam:


Pozdrawiam zielono!
Gosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz