sobota, 11 stycznia 2020

Gościnnie - Ania and quilling

Witajcie!
Dziś na Tekturkowym blogu swoją gościnną inspirację prezentuje Ania and quilling :)
Ania wygrała nasze świąteczne wyzwanie
"Ho! Ho! Ho! Merry Christmas!"
Dziękujemy bardzo za przesłanie tak wspaniałej pracy :)
Zobaczcie co Ania pisze na jej temat :)

"Witam bardzo serdecznie!

Jest mi niezmiernie miło, że mogę gościnnie inspirować TEKTURKOWO. 
Mam na imię Ania i tworzę jako Ania and guilling, ponieważ kilka lat temu moja przygoda z rękodziełem zaczęła się od quillingu właśnie. 
I stało się to zupełnie przypadkiem, bo przez wiele lat żyłam w całkowitym
przekonaniu, że mam dwie lewe ręce… 
Teraz całkowicie pochłonął mnie scrapbooking, cardmaking i mixed media.
Specjalnie na gościnny występ przygotowałam kartkę z błyskiem, którą można wręczyć na każdą
okazję, wystarczy dodać odpowiedni napis. 
U mnie ostatecznie chyba znajdzie się LOVE i będzie walentynką. 
Piękną tekturową ramkę zembossowałam na gorąco i wokół niej zbudowałam kwiatową
kompozycję. Dodałam wycięte elementy, troszkę koronek, ale i cekiny, mikrokulki oraz lśniące
diamenciki. Całość lekko rozbieliłam gessem i chlapnęłam splashem. 
Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja propozycja.
Zapraszam do siebie na bloga https://aniaguilling.blogspot.com/

Przesyłam serdeczności, Ania"






Ania w swojej pracy użyła:

 



4 komentarze: