niedziela, 12 stycznia 2020

Z serca dla babci - kartka w pudełku

Witam Was kochani w ten niedzielny poranek,
dziś przygotowałam dla Was inspirację na prezent z okazji Dnia Babci. Zbliża się on wielkimi krokami, dlatego warto już się przygotować.

Nasz sklepik Tekturkowo ma na tę okazję wspaniałe produkty, z których przygotowałam kartkę w pudełku. Już przy pierwszych zakupach zakochałam się w tym serduszku i od początku wiedziałam że muszę je w tym roku wykorzystać. Wpasowałam je w okienko pudełka, do kórego idealnie pasuje ramka, również grawerowana. Jestem do szaleństwa zakochana w tych grawerowanych tekturkach i szczerze polecam.
Oczywiście elementem obowiązkowym są najnowsze zestawy listków. Są wyjątkowo delikatne, uniwersalne i tak samo elegancjie jak i słodkie. 




Mam nadzieję, że zachęciłam Was do działania. Zajrzyjcie koniecznie do sklepiku po dodatki do prezentów na Dzien Babci i Dzien Dziadka, Przy tej wyjątkowej okazji możecie także zgłosić swoją pracę na nasze wyzwanie, którego jest tematem.
Chwalcie się swoimi pracami i oznaczejcie #tekturkowo. na pewno Was odwiedzę.
Do zobaczenia!
W swojej pracy wykorzystałam:
   
  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz