czwartek, 30 stycznia 2020

Vintage kids + TUTORIAL


Witajcie

Dzisiaj przedstawiam Wam medalion -Vintage kids

Medaliony można robić całoroczne i można je zdobić w różnorodnych stylach i technikach .
Dzisiaj wybrałam dla Was styl Vintage. 
Na tutorialu chciałam Wam pokazać jak w prosty sposób można uzyskać efekt starego przedmiotu.

Szablon który znalazłam idealnie wpasował się do tego klimatu. 
Bazę medalionu Tekturkowo ozdobiłam stemplem , 
następnie przez szablony nałożyłam modeling pastę firmy Pentart.
Do uzyskania efektu przecierek użyłam Vintage efekt Pentart . 
Całość wykończyłam pastą antyczną Pentart.

Zachęcam Was do stworzenia własnego medalionu, zamiast szablonu możecie użyć również grafiki na papierze ryżowym lub fotografii, wszystko zależy od Waszej kreatywności.







                                                        


Do pracy użyłam


Pozdrawiam serdecznie 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz