poniedziałek, 16 marca 2020

Komunijny box w złocie

Cześć!
Przychodzę do Was dzisiaj z moją pierwszą komunijną inspiracją na blogu. 
Sezon na takie prace rozpoczął się już na dobre, a ja sięgnęłam do kolekcji, 
która skradła moje serce już w roku ubiegłym. 
Przygotowałam exploding box w eleganckiej zieleni z dodatkiem złota, 
z dodatkowym pudełkiem na finansową wkładkę w środku. 
Dużo tu elementów wyciętych z dodatkowych arkuszy, lilijek i liści.
W tym roku udało mi się znaleźć idealne rozwiązanie - na wierzchu pudełka we wnętrzu,
 umieściłam komunijną tekturkę 3D.
 Monstrancja z Tekturkowo idealnie pasuje tutaj wymiarem!
Oprócz tego wieczko ozdobiłam tekturką z grawerowanym napisem,
 a w środku na jednej ściance umieściłam napis, 
wykorzystując też krzyżyk, który stanowi "odpad" z chrzcielnej szatki od Tekturkowo.








Czy w swoich pracowniach też jesteście już jedną nogą w maju? :)

Pozdrawiam, 
Magda
Użyte produkty Tekturkowo:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz