czwartek, 5 marca 2020

Magiczny jednorożec

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z magicznym jednorożcem ;) Dlaczego magiczny? 
- tego dowiecie się na końcu posta ;) 
Do wykonania tego projektu użyłam bazy HDF. Najpierw nałożyłam gesso, 
następnie za pomocą maski kwiatowy wzór z pasty strukturalnej
dalej malowanie ;) tu poszły w ruch farbki w proszku. 
Na koniec oczywiście kompozycja kwiatowa + liczne dodatki m. in. koronki, 
cekiny, brokat, kryształki, kuleczki i to wszystko
 jak na "rasowego jednorożca" ;) przystało - w pięknych tęczowych kolorach ;)
Przy rogu pokusiłam się o stworzenie efektu 2D, następnie pomalowałam go złotą metaliczną farbą.
Zapraszam do oglądania :) 









A magiczny dlatego że ...świeci w ciemności ;)




Ze sklepu Tekturkowo wykorzystałam:

  

Pozdrawiam Was serdecznie,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz