niedziela, 29 marca 2020

Zdobię dom na Wielkanoc - layout

Witajcie kochani,
dziś przychodze do Was z wiosenną pracą, która wprowadzi trochę koloru i swiątecznej radości do naszego mieszkania. Mam nadzieję, że poprzez jej pokazanie do Was też odrobina wiosny dotrze. moją dekoracją będzie layout zrobiony na okrągłej bazie  HDF z Tekturkowo.

Oczywiście nie mogło tu zabraknąć tekturek, szczególnie moich ulubionych - grawerowanych. Niektóre z tekturek pomalowałam kolorami występującymi na papierach. Wybrane przeze mnie tekturki wraz z papierami Craft O`Clock kojarzą mi się z budzącą się do życia roslinnością, a tym samym nadzieją. Zachęcam Was do zabawy warstwami. Tekturki na pewno Wam w tym pomogą. 
poniżej więcej zdjęć oraz lista użytych produktów.







Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wielu twórczych pomysłów.
Wykorzystałam:
  
   
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz