piątek, 16 kwietnia 2021

Gościnnie- Ania and Quilling

 Dzisiaj mamy dla Was wspaniałą gościnna inspirację
 przygotowaną przez Anię, która wygrała nasze ostatnie wyzwanie- Ania and Quilling.
Ania gościnnie występuje u nas już drugi raz!

"Witam serdecznie i spieszę z podziękowaniami za zaproszenie do gościnnych występów.

Mam na imię Ania, a tworzę jako Ania and quilling, bo od tej techniki zaczęła się moja przygoda z rękodziełem i wciąż mam nadzieję, że jeszcze wrócę do niej. Teraz najczęściej tworzę kartki, czasem exploding boxy czy layouty. Ale to, co sprawia mi najwięcej twórczej radości to mix media. Wciąż próbuję nowych preparatów, mieszam, ciapię i brudzę ręce.
Tym razem postawiłam na fluidy akrylowe i męską pracę na bazie hdf. Wykorzystując tekturki i hdf-ki, złomki, wyciski z masy plastycznej oraz różne dżety, zbudowałam warstwową kompozycję, którą zagruntowałam i pomalowałam kilkoma kolorami fuidów. Na koniec całość delikatnie pociągnęłam białym gessem i pochlapałam.

Jeśli spodobała się Wam moja praca, to zapraszam na mój BLOG oraz FACEBOOK.

Ślę serdeczności, Ania."






Materiały użyte przez Anię:





Dziękujemy Aniu za udział w zabawie i przepiękną inspirację!
Wszystkich Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie,
które znajdziecie na blogu :)

Pozdrawiam!









4 komentarze: