środa, 14 kwietnia 2021

Live z Marleną - organizery

 Witajcie :)

W poniedziałek odbył się live dość merytoryczny i produktowy. Pokazywałam Wam jak składać nasze organizery HDF, jak się one prezentują, opowiadałam Wam jak je można wykorzystać i jak fanie można je ze sobą łączyć. Na koniec lajwa ozdobiłam bazę organizera na mały album wraz z bazą shakera kuli śniegowej 14 cm.

Druga część inspiracja jest w trakcie tworzenia, czyli powoli powstaje album 16x16 cm, który będzie tworzył komplet z naszym organizerem z kulą śniegową :) Zaglądajcie do nas na blog i na stronę Tekturkowa, jeśli chcecie zobaczyć jak album będzie się prezentował w takim zestawieniu.

 



Tak prezentuje się ozdobiona baza na album.

Poniżej wrzucam Wam zdjęcia pozostałych oragnizerów i baz HDF, 
które prezentowałam podczas lajwa. 
p.s. wszystkie zdjęcia są podlinkowane, więc jak któraś baza wpadnie Wam w oko i stwierdzicie, 
żę "to jest mój must have" wystarczy kliknąć na zdjęcie i znajdziecie się w naszym Tekturkowym sklepie :)






baza na duży album

kula śniegowa 17 cm



Materiały, których użyłam do pracy inspiracyjnej:

   

   





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz