wtorek, 20 kwietnia 2021

Komunijny box

 Witajcie,

do mojej pracowni przybywa co raz więcej zamówień z okazji Pierwszej Komunii Świętej, więc w ramach inspiracji postanowiłam wykonać komunijny exploding box. Zrobiłam go na bazie od Goatbox i okleiłam pięknym papierem Lemoncraft z kolekcji "Forget me not". Jak zauważyliście nie potrzeba wcale tematycznych papierów. Gdy tylko zobaczyłam nowość w naszym sklepie - mianowicie stand box - od razu wiedziałam, że muszę go wypróbować. Jak zwykle nie zawiodłam się, ta przepiękna tekturka 3D dodała wielkiego uroku i idealnie się prezentuje w towarzystwie moich kwiatów z foamiranu. Winoroślami ozdobiłam ścianki pudełka, a na wieczku umieściłam tematyczną tekturkę. 





W swojej pracy wykorzystałam:







Dziękuję za odwiedziny i życzę twórczego tygodnia :)
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz