czwartek, 30 kwietnia 2020

Album na ślubne zdjęcia

Witajcie,

ponownie przychodzę do Was z inspiracją ślubną... 
dwie pod rząd w ślubnych pastelach, ale jak tylko zobaczyłam w sklepie Tekturkowo 
nową kolekcję od Craft o'clock- nie mogłam się powstrzymać! 
Przygotowałam dla Was tym razem nie kartkę, 
ale harmonijkowy album w pudełku 
(jego mniejszą wersję również znajdziecie w Tekturkowo). 
W swoim albumie użyłam wielu tekturek, które cudownie uzupełniły kompozycję, 
w której jednak ciągle główną rolę będą grały zdjęcia. 
Bordery idealnie ozdobiły strony albumu,
 swoje miejsce znalazły też obrączki, napisy, serduszka,
 a okładka dzięki tekturce z przeplecioną wstążką robi piorunujące wrażenie.

 Mam nadzieję, że na Was również.










Pozdrawiam Was, bądźcie zdrowi! M.


W swojej pracy użyłam :

       

      












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz