wtorek, 28 kwietnia 2020

Karuzela na tagu + tutorial

Witajcie 

Dzisiaj moją inspiracją dla Was jest tag z karuzelą. 
Wiosna w pełni rozgościła się w naszych ogrodach,
 można powiedzieć że już powoli czuć zapach lata.
 A lato nieodmiennie kojarzy mi się z karuzelami i watą cukrową. 
Za bazę poslużył mi tag z Tekturkowo,
 do jego ozdobienia użyłam tekturek ornamentów również z Tekturkowo. 
Zobaczcie że tekturki są tak wycinane przez producenta że powstał nam piekny dodatkowy dekor który posłużył mi jako zadaszenie. 
Pozostałe preparaty użyte to farby akrylowe Pentart, wosk Pentart, pasta antyczna Pentart. 
Wózr w masie super lekkiej odbiłam za pomocą foremki A5 Stamperia. 
Górę taga ozdobiłam papierem scrapowym ITD Collection.
 










 Do pracy użyłam 


 Do pracy użyłam Pozdrawiam Was serdecznie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz