piątek, 17 kwietnia 2020

Pamiątka Chrztu Świętego.

Witajcie,
Czas Świąt Wielkanocnych
 to także czas, gdy przyjmujemy pierwszy sakrament.
Wyjątkowe wydarzenie, w wyjątkowym czasie,
w gronie najbliższych.

Niestety w tym roku obecna sytuacja pokrzyżowała plany wielu rodzinom
i tak jak wyczekujemy Świąt i pierwszych wiosennych dni,
tak teraz wyczekujemy zakończenia epidemii,
a wtedy z jeszcze większą radością, troską i miłością
spotkamy się z najbliższymi by cieszyć się wyjątkowymi chwilami.

A na pamiątkę tego wyczekiwanego, pięknego wydarzenia,
przygotowałam mój najnowszy projekt

PAMIĄTKA CHRZTU ŚWIĘTEGO

W tym wyjątkowym pudełku nie mogło zabraknąć
tekturek od Tekturkowo.
Zobaczcie jak pięknie wypełniają projekt.









Mam nadzieję, że spodobał się Wam mój projekt
i chętnie sięgniecie po te tekturki.

Pozdrawiam Was serdecznie



Użyte tekturki:

 https://www.tekturkowo.pl/pl/p/Tekturka-3D-JA-CIEBIE-CHRZCZE-grawer%2C-ornament-6-elementow/626   https://www.tekturkowo.pl/pl/p/Tekturka-KRZYZ-w-kole-azur%2C-grawer%2C-2D-2-elementy/81



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz