czwartek, 16 kwietnia 2020

Ślubnie we mgle

Witajcie.
Dzisiaj w ramach inspiracji 
przygotowałam niezwykle delikatny ślubny komplet, 
kartkę DL w ozdobnym pudełku z okienkiem. 
Zwykle w swoich pracach wykorzystuję "surowe" tekturki,
 tym razem jednak ozdobny zestaw mandalowy 
potraktowałam różowym pudrem do embossingu,
a napis i serduszka nabrały charakteru dzięki białemu Enamel Accents.
W swoim projekcie wykorzystałam kalkę, lustrzany srebrny papier
oraz koronkę, które nadały pracy lekkości. 
Wykorzystałam również ręcznie robiony kwiatek z foamiranu.
W sklepie Tekturkowo znajdziecie różową kolekcję od Scrapandme 
oraz idealnie pasujące motylki, pochodzące z arkusza do wycinania Scrapboys,
które posłużyły mi do wykonania zestawu.









Jak podoba Wam się takie zdobienie tekturek? 
Czy wolicie jednak surową wersję?
Pozdrawiam
Magda


 
W pracy wykorzystałam:

https://www.tekturkowo.pl/pl/p/Tekturka-napis-MAZ-I-ZONA/61 
https://www.tekturkowo.pl/pl/p/Nice-Moment-ZESTAW-PAPIEROW-30%2C5x30%2C5-ScrapAndMe/859

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz