piątek, 5 lutego 2021

Box dla wędkarza.

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z kartką, którą stworzyłam dla mojego taty - ogromnego miłośnika wędkowania. A, że mieszka nad morzem, które kocha nie mogło również zabraknąć akcentów marynistycznych. 

Środek boxa ozdobiłam niesamowitą tekturką 3D. I tu mogę Was zaskoczyć ponieważ po raz pierwszy wykorzystałam tekturkę tego rodzaju w boxie i jestem zachwycona. 

 Aby uwydatnić jej piękno, ozdobiłam ją dookoła naturalnymi elementami: muszelkami, chrobotkiem, kulkami 3D i odrobiną piasku.

Box na zewnątrz ma bardzo minimalistyczną dekorację ale zależało mi by to właśnie piękny napis przyciągał uwagę.

Zapraszam na wyprawę na ryby;)










Produkty użyte w pracy:



Do zobaczenia




2 komentarze:

  1. Pięknie to zrobiłaś😍 A wędkarz wymiata😁 Podziwiam też kompozycję zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuje Aga. Ogromnie mi milo.

    OdpowiedzUsuń