środa, 17 lutego 2021

W starym kinie.

 Witajcie!

Dziś karteczka z poniedziałkowego live'a.

 Moi drodzy na wstępie chciałam Wam podziękować za przemiły wieczór Waszą, tak liczną obecność i  wszystkie  ciepłe słowa. A teraz nie przeciągając przejdźmy do najważniejszej kwestii - dodała te sznurki czy nie?

A więc, decyzja nie była łatwa. Obie wersje mi się podobały. Ale wizja tej dziury tak sie już zadomowiła w mojej głowie, ze gdybym tam czegoś nie dodała, to pewnie spać bym nie mogła :D. A więc kartka jest w wersji z kokardą i to na bogato, bo dodałam nie dwa ale trzy różne sznurki. Mam nadzieję, że Wam się też spodoba.

P.s .Ostatnie dwa zdjęcia są z banerkiem -  "memories" - ponieważ w trakcie transmisji nie wypróbowałam żadnego napisu postanowiłam pokazac jak projekt z takowym wygląda.  Jeśi komuś brakowało tego elementu - to specjalna wersja dla Was;)









W pracy wykorzystałam:




Pozdrawiam serdecznie

 i 

do następnego.



1 komentarz:

  1. Oglądałam, podziwiałam, super kartka. Pięknie opowiadałaś co i jak zrobić.

    OdpowiedzUsuń