sobota, 20 lutego 2021

Exploding box na Chrzest Święty

 Cześć Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was pamiątkę Chrztu Świętego dla dziewczynki w formie exploding boxa. Delikatna, kwiatowa kolekcja "Romantic Soul" od Scrapboys idealnie pasuje na tę okazję. W pracy użyłam cudownych modlitw, pięknego napisu "Chrzest Święty" z ornamentem, wianka oraz świeczki ażurowe- wszystkie te tekturki pokryłam srebrnym pudrem do embossingu. Na jednej ściance boxa znajduje się sukieneczka zrobiona szydełkiem, a w jego centrum figurka aniołka przyozdobiona moimi kwiatami z foamiranu.

Na wieczku umieściłam tekturkowy wianuszek i na nim stworzyłam delikatną kompozycję z foamiranowych kwiatów, koronki, kuleczek piaskowych i szklanych, gazy oraz grafik z kolekcji. Boki wieczka okleiłam koronką oraz sznureczkiem, na którym umieściłam zawieszki- dziecięcą butelkę oraz skrzydło.
W pracy użyłam:




Pozdrawiam serdecznie!

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz