sobota, 27 lutego 2021

GOŚCINNY WYSTĘP- Aga z Przestrzeni Twórczej

Bardzo dziękuję za zaproszenie do Gościnnego Występu.
Jestem Aga z Przestrzeni Twórczej. Rękodziełem zajmuję się od kilku lat, a w ostatnim czasie najbliższa jest mi technika mixed-media. Uwielbiam pracę z mgiełkami i farbami oraz tę swobodę i nieprzewidywalność jaką daje mediowanie. W swoich projektach często wykorzystuję zdjęcia, utrwalając w ten sposób ważne momenty z życia mojej rodziny. Najbardziej lubię tworzyć layouty i kanwy. Moją drugą pasją jest tworzenie biżuterii.


Jakbym miała wybrać mój ulubiony produkt z Tekturkowa to wybór padłby na gałązki i listki. Są świetne! Używam ich w kartkach, wpisach do art journala, a nawet przy ozdabianiu drewnianych pudełek. Zagościły również na kartce, którą zrobiłam w ramach gościnnego występu. Sami zobaczcie jak świetnie się prezentują.




Moje miejsca w sieci: www.przestrzentworcza.blogspot.com


Produkty użyte w inspiracji:


Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz