sobota, 25 lipca 2020

KORONKOWY LAYOUT

Witajcie!

Dzisiaj prezentuję Wam koronkowy layout na blejtramie - mój pierwszy w życiu! Nigdy wcześniej nie miałam ani odwagi, ani okazji, by stworzyć LO... Jednak kiedy przypomniałam sobie o tym zdjęciu (wykonanym przez moją przyjaciółkę Basię :) postanowiłam spróbować swoich sił. Oto efekty!

W pracy skupiłam się na trzech kolorach: bieli, szarości i błękicie, ale głównym i przewodnim motywem miały być właśnie różnego rodzaju koronki, nawiązujące do fragmentu sukni z fotografii. Idealnie sprawdziły się tutaj koronkowe serwetki i bordery, które znajdziecie w sklepie Tekturkowo. Stanowią one wspaniałe uzupełnienie całej kompozycji. 

Zapraszam na inspirację!








Materiały ze sklepu Tekturkowo:





Pozdrawiam,
kimami




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz